torsdag 30 november 2006

Panik

torsdag 30 november 2006
FUCK 1:

Efter 3 timmars desperat shoppande och sökande efter fancyga accessoarer till The Party, alltså julfesten, kommer jag hem för att hinna pusta ut ca en timme innan jobbet. Å vad hittar jag i mailboxen. Jo, ett panikmail om Irland-turnén. Om 1,5 v ska ALLT (ALLT!!) vara inne; bindande anmälningar, repertoar OCH noter till alla världens evenemang som man MÅSTE delta i osv. 1,5 vecka!!!!!!!! Voi svordomar.

Fuck 2:

Dessutom har jag levt i tron att 29.11. är imorgon, trots att det var igår. Det innebär att min uppsats är försenad. skit.

FUCK 3:

Mitt hem är kaos. Imorgon skall det julpyntas OCH städas OCH jag MÅSTE hinna skriva. Och sjunga konsert. det bor monster i köket.

Fuck 4:

Min inre panikgrad börjar närma sig kokpunkten.



dagens positiva: fällde min smörgås med smörsidan UPPÅT imorse. tänk så bra det går för mej.

Inga kommentarer: