torsdag 31 maj 2007

torsdag 31 maj 2007
Har ett enormt shoppingbehov för tillfället. (att det är ganska så helidiotiskt att shoppa då man flyttar och redan från tidigare har ett sprängfyllt klädskåp stillar tyvärr inte shoppinglusten det minsta). Nåväl, för att fylla mitt behov styrde jag igår käckt kosan mot de alldeles enormt många affärerna i denna stad. Å alltmöjligt finns det ju att köpa, snygga kläder i massor!
MEN!!! Till min stora förtjusning märkte jag också att jag har gått upp i vikt. Helvetes helvete; så passligt nu tills bikini-säsongen kommer igång. Grrejtt. Det är dock inte frågan om någon katastrofal förändring, men jag känner det och ser det and it's not nice. Tidigare i våras hade jag lyckats trolla bort halva min hemska putmage, men tadaa, magen is bäck. fuckfuckfuck. Dethär borde inte vara nån överraskning, eftersom man har kunnat se en markant ökning i suget efter onyttigheter och bejakandet av det, men ändå. Inte mindre störande för det.
Och det värsta är att shoppingen blir värsta antiklimax då man märker att man är tjockare än vad man skulle vilja vara. Ugh, vem vill nu fortsätta shoppa efter det? Trots detta antiklimax försvinner inte behovet av lite nya kläder inför sommaren. Weird.

Jaja, sånahär djupa filosofiska funderingar denna sista dag i maj. Imorgon börjar sommarlovet!
(och för er som sitter i spänning och undrar hur det gick för mig igår, dagen då allt skulle uträttas, så kan jag avslöja att allt inte uträttades. Istället ska Jag ta mej en PANIK-fixardag IDAG. det är lixom mera min stil, och man måste vara trogen sig själv)

Jeppsi pepsi (jaajaa, uttrycket hamnar definitivt på listan över världens fjantigaste, men...) Denna dagen ett liv.

Inga kommentarer: