fredag 20 juli 2007

new me!

fredag 20 juli 2007
Sommarsnagget blev ursnyggt! jeij. klippte ca 15 cm, vilket verkligen gjorde susen!! lite ny form och färg blev det också. Dessutom har jag idag inhandlat nya glasögonbågar mycket förmånligt, samt ett par solbrillor, som kom på köpet. ei paha. det lilla bantandet och jumppandet har också gett resultat och just nu känner jag mig som en helt ny människa. Solbrännan är visserligen lite blygsam, men den fixas i helgen på villan.
Men en virkning och två böcker i högsta hugg ska jag nu ta mej an playa del Hanna (för det är ju faktiskt MIN sommarstuga! :) ). Tror bestämt att jag varit alltför blygsam med att nämna "på MIN sommarstuga" blablabla. Det börjar jag med nu. Alltid retar det ju någon.


För er som funderar kan jag meddela att klänningen av leftoverbitar blev en katastrof.

Inga kommentarer: