onsdag 22 augusti 2007

Hjälp!

onsdag 22 augusti 2007
Jag har fastnat i Facebookträsket. Sällsynt karaktärssvag som jag är, var detta knappast oväntat. Å egentligen har jag typ hundra saker att göra, som faktiskt kallas JOBB. Argh. Arbetsuppgifterna är dock inte livshotande, så jag kan bra skjuta upp de flesta till sista minuten och med gott samvete surfa vidare på ansiktsboken.

Det finns dock annat på dagens agenda: jag måste nämligen vika tvätt. Det är ett slitgöra för en lat jävel det minsann.


I övrigt ser dagen lovande ut, för noterna är redan framme, och så blir det lite tjejlunch, lite mera jobb, lite jumppa å sen lite myskväll med R.
Ser alltså ut att ha alla möjligheter att bli en bra dag.



Dagens nyhet: jag har ont i mitt ringfinger. visste inte att man kunde ha ont där förrän nu. alltid lär man sig något nytt.

Inga kommentarer: