onsdag 19 september 2007

hemmakväll

onsdag 19 september 2007
Hurra. Ska njuta ordentligt.

Annars suger många saker för tillfället.
Exempelvis:
- Postens service. Väntade på ett brev som skulle vara senast igår hos mej. Fortfarande idag inget brev. Nu blir det en bristfällig stipendieansökan. Jeij. Sånt brukar dom ju gilla.
- Balettuppgiften. Jag säger bara BLAH.
- Dåliga lärare. På riktigt. Om man man drar grundkurser ska man perkele vara strukturerad och gå igenom teorier och noggrannt förklara HUR uppgifter skall göras. punkt.
- Dåligt kaffe. Alltså HUR SVÅRT är det att koka gott kaffe????!?
- För lite pengar för min exklusiva (?) smak. Varför är SNYGGA möbler så himla dyra?
- Imorgon ska jag ta tåget till Vasa.
- Imorgon ska jag ta tåget FRÅN Vasa. That means typ hela dagen på tåg. jeij. Har som vanligt storslagna planer på att utföra diverse uppgifter, men får nu se hur det går med den saken. Värst är att måsta stiga upp före sex på morgonen. (alltså KLOCKAN sex)
- positivt är att jag istället för att skriva viktiga uppsatser kan se på Friends hela tågresan. det är ju aldrig fel.



dagens viktiga notering
: har tappat låset till ett örhänge.

Inga kommentarer: