torsdag 8 januari 2009

dålig start

torsdag 8 januari 2009
Då en dag börjar med att man kollar när bibbaböckerna ska lämnas in och märker att det var före jul och att man nu är i låneförbud och har en sjujävlahelvetes böteslapp väntande, ja då är det nog en lite roti start på dagen minsann.

I lägenheten under oss är det nån som antagligen flyttar omkring på grejer, men det låter som en brunstig tjur sku råma eller som en värsta hästfjärten. det går inte att tänka här.

Enda medicinen nu är lite Sex and the City. Det botar ALLT.

1 kommentar:

Sofie sa...

SATC är absolut bästa verklighetsflykten! frossade i serien då jag var gravid och det kommit fram att jag måste i rätten pga av att jag blivit påkörd fast det inte var mitt fel. det malde konstant i min hjärna, utom när jag såg på SATC. jag har mao belägg för att säga att programmet är en sann verklighetsflykt!

tack för senast! allt gott!
s