tisdag 20 januari 2009

Mes

tisdag 20 januari 2009

Jag är så soft, en sån mes. Jag börjar alltid lipa framför tvn om det är nåt högtidligt, typ medaljutdelning i OS eller presidented i Amerikatt. Håhhå. Men det var fint, när Obama svor sin presidented och höll sitt tal.

Inte fullt lika soft är jag, då jag ser denna text:

"Gör mer med bloggen!
Titta på sidan Blogger-funktioner för att se vad du har saknat."

Denna ruta poppar upp då man publicerat sitt inlägg. I det skedet vill en litenliten del av mej sluta blågga. For real. På fakta.


p.s. Idag åt jag bullen jag tänkte på och drömde om hela gårdagen. Den var god, men jag är övertygad om att den skulle ha varit ännu godare igår. Att jag aldrig lär mej tajma mitt bullbehov.

2 kommentarer:

jro sa...

måste bara påpeka att jag kan lägga ett till superirriterande uttryck till din lista: "Med förvåningens finger i häpnadens mun". Det är SÅ fjantigt. Och det skriver insändarskribenterna i åu ALLTID. Åh, arma dagar.

Dessutom vill jag tillägga att du inte är nån mes utan supercool och tuff!

Hanna sa...

muahahha. ja DET är verkligen irriterande :D.
jag kanske är en tuff mes?