fredag 9 januari 2009

Saker som inte hör hemma i år 2009:

fredag 9 januari 2009
  • Roger Pontare.
  • Radio Vegas playlist. Kan dom inte bara sluta spela musik på dendär kanalen?
  • SpeedDate på Facebook.
  • alla artificiella smaker. Speciellt banan-, körsbärs- och päronsmak. Nu är det 2009, året då vi återgår till äkta tavara.
  • folk vars blåggar går ut på att de fotar sina billiga HM/Gina Tricot-outfits. det är bara sååå last year.
  • det extrema 80-tals modet. Folk spökar ut sej och ser äckliga ut i hopp om att vara hippa och alternativa. usch.
  • Amy Winehouse.
  • Lordi.
  • att Finland skickar heavybidrag till Eurovisionen.
Kommer ni på fler grejer?

1 kommentar:

Sofie sa...

Örk, det blev två av dina punkter i ett i morse för mig... Pontare på Vega (jag borde väl nästan skämmas som ens vågar erkänna att jag lyssnade på sånt i morse, men till mitt försvar måste jag säga att jag nog tänkte att det börjar bli dags att stänga av)! Kan annars inte komma på nåt tillägg till din lista, inser att jag varit väldigt avskärmad från världen hemma i min mammabubbla, så jag vet inget om vad som inte borde finnas 2009 som fanns 2008... I'm taking your word for it istället! :)
kram
ps. ni skulle gärna ha fått bo i vasa och hjälpt oss äta julgodiset, det blir som lite för mycket när man ännu äter gott så här länge efter julen. dock är det gott!