onsdag 25 februari 2009

Hör Upp!

onsdag 25 februari 2009
Ifall ni inte vet vad ni ska göra med alla era extra penningar som bränner i fickan, går det bra att kontakta mej för konkreta råd och tips för hur ni gör er av med dem.


Dagens åhå!: Provade en extra hud idag i form av ett par jeans. Bestämde mej dock för att jag inte behöver en ny hud (som var ytterst osmickrande för figuren och ganska obekväm och man vill ju gärna att huden sitter bra) just nu. Under provarproceduren drabbades jag av akut urineringsbehov. Akut. (ni vet sådär så att man nästan blir lite svettig av brådskan) Smidigt korvade jag mej ur huden och in i gamla byxorna å rusade ut ur Vero Moda med sikte på Stockas vessa. Just som jag skulle sätta foten i rulltrappan gick det upp för mej att jag glömt mina skor i provhytten och ett högt och ljudligt åhå! slank ur mej. Jepp. Läget under kontroll. Glömde faktiskt bort pissbrådskan för en stund, för insikten om att jag käppät runt i Hansa i strumplästen blev på något vis överväldigande. Så nej, det blev inga nya jeans för min del. Däremot nya strumpor.

4 kommentarer:

jro sa...

Hanna, du är underbar! Jag älskar dina bloggjuttun! Och trots att du hatar graduprocessen så är det nog just det vad det är. Och då processen känns jävlig är det bara att påminna sig själv om att det nu är uppförsbacke på vägen, och att det endast kan bli bättre! Eller hur? Och det är bara vi med höga ambitioner som upplever jobbet som en process. Så det kan du glädjas åt - att du är ambitiös och duktig och inte nöjer dig med något under nobelprisnivå! Kom snart till Hesa så vi kan umgås!! KRAM!

Cam sa...

hahaha :D hur lyckas du? :) kram!

Hanna sa...

det kommer helt naturligt för mej ;)

jutz sa...

hahahahahahahahahhahahahaha

lika underhållande som alltid. Tycker att det kunde göras en reality show om dig, typ Hannas oförglömliga stunder eller nåt :)