måndag 23 mars 2009

mitt sjukt spännande liv, del 745

måndag 23 mars 2009
Jag har på känn att denna dags höjdpunkt ligger i att den snart är slut. (Eventuellt kan den också tävla med en kvällsmacka, som jag snart ska breda mej.)


Idag hade jag ett allvarligt samtal om Iso G med Mr. Pee (as in Professorn, inte kroppsvätskan). Han berömde mej och speciellt mitt språk, och sa seriöst att "jag tror att dethär kan bli en bra gradu". Jag svarade Yo. Yo! På fakta. !? Bestämde mej snabbt för att inte skämmas, utan fortsätta med ungdomsspråket och försökte se kool ut å säga saker som smooth och yeah efter det. Det funkade ganska dåligt, kan jag bara meddela. Dessutom slutade jag vid det laget att lyssna på honom och funderade enbart på koola ord och uttryck att fylla ut pinsamma tystnader med. Det bästa jag kom på var typ ål sprajt och jepsipepsi.
Min vetenskapskarriär OCH min karriär som kool är soo over.


Det gläder mig att jag snart får avsluta denna dag.

2 kommentarer:

Cam sa...

hahahahaha :)

jro sa...

Hanna du är bäst! Håller med föregående talare: hahahahahaha!! :D