torsdag 12 mars 2009

schyssta pattar

torsdag 12 mars 2009
kan nu tydligen köpas på e-bay. Sköna tider. Men obs, det är bara ett använt implantat som nån b-julkkis säljer. Smooth.


Muuten1: Herrens Herde skall flytta in under oss. Vi blir grannar med ärkebiskåppen. Mamma blev givetvis genast superorolig för att vårt dåliga leverne skall få oss inskrivna på svarta listan över trashy people. (hon tror på allvar att det finns en sån lista). Mest tror jag dock att hon oroar sej för sitt eget skinn, att vi drar ner hennes namn in da shitt och att alla får veta att vi är släkt och att hon får skämmas. Själv är jag härdad; är så van över att skämmas över mej själv stup i kvarten så jag tar detta med ro. Om jag gissar rätt, så kanske pappa ringer ett samtal för att prata lite "allvar" med mej den närmaste tiden. Inte för att han själv skulle vara så orolig för att vår trashy lifestyle skulle vara alarmerande, men för att mamma tjatat lite (=mycket) och han inte orkar med det. (Hon har lärt sej att jag inte alltid är en alert student då det gäller att föra visdom från mor till dotter så hon tar till "knepet" "pappa ringer och jag märker inte att det är mammas idé".) Sen sitter mamma bredvid å säger åt honom vad han ska säga. Vid närmare eftertanke är det kanske inte så glamorous med en biskåpp i huset som jag först tänkte mej. (med alla fester och sånt som dom säkert inbjuder alla grannar till.)

muuten2: min telefon e sippad, vilket gör att jag svarar om möjligt ännu mer sällan i telefon än tidigare. bara så ni vet.

Inga kommentarer: