tisdag 14 april 2009

Teaser:

tisdag 14 april 2009
Jag ruvar på en hemlighet som tar form. (egentligen ingen direkt hemlighet, men kanske lite iallafall)


och nej, det är ingen bebis och ingen hemlis som tangerar mitt civilstånd.

Det som däremot inte är någon hemlighet är att det är mycket nu och då det är mycket vill jag inget hellre än krypa under täcket och komma fram sen då det myckna är över. Synd att det myckna som äger rum nu inte försvinner förrän jag kryper fram. Kan nån vara vänlig och fixa det tack?

2 kommentarer:

Prinsessan Heidi sa...

Vi lever i enorm spänning... när tänker du berätta?! Det här är ju bättre än TV-såpor ;)

Kram på dig vännen! Hoppas en del av det myckna smälter bort med den sista snön eller mittiallt krymper eller något. Det hoppas jag i alla fall för egen del!

jro sa...

Nyfiken!!

Ses snart, tjoho!