söndag 17 maj 2009

Hej jag heter Hanna och jag är trött

söndag 17 maj 2009
Jag är trött som ett djur. Slut som människa. Tyckte att detta var så oerhört spännande och utöver det ordinära att jag beslöt mej för att dela med mig av denna lilla bit av information åt hela världen (dvs alla ni 5 som läser min blogg.). Det är ett faktum att jag på förra jubbet var 5 år yngre och ett 5 gånger större bilehile än nu. Cheez, det är nya tider nu. Att partaja tär på krafterna. Dessa tog slut idag då jag kom hem från sillisen och satt mej i min stol. Har inte stigit upp från den sedan dess, alltså på snart 6 timmar. Inte ens fast jag är rysligt törstig och lite småhungrig. Tröttheten vinner. Har stavat om detta inlägg nu 5 gånger, för min motorik är inte vad den brukar, så orden jag skriver betyder inte nödvändigtvis samma sak som de jag tänkt skriva.
Om den fysiska baksmällan har varit lindrig, så är den sociala baksmällan enorm. Ensam hemma efter 2 dygns ihärdigt umgänge med en massa underbara människor. Jag är nog alldeles rysligt ensam nu. Ensammast i världen. Minst. och väldigt törstig.

tack alla ni fina som gjorde det fina så fint.

framtidsplaner:
stiga upp ur stolen, dricka en liter vatten och sen sova ett dygn.

Inga kommentarer: