tisdag 26 maj 2009

tisdag 26 maj 2009
Mitt liv tycks vara helt innehållslöst och tråkigt. Det finns inga saker man kan ironisera över och inte heller har jag gjort bort mej desto mera så att det skulle vara nämnvärt.
I värsta fall kommer bloggen långsamt att mutera till att jag berättar vad jag har på mej, vad jag har ätit och hur hääälit allt har varit och hur otroligt positiv inställning till mej själv och livet jag har. Lova mej att ni går in och hackar min blogg isåfall och raderar den permanent. och att ni slutar hälsa på mej på stan.
Nu skall jag styra mina positivt inställda steg mot The Ark. Jeps. Flit.stud. är här igen. På eftermiddagen skall jag läsa Folkmusik i förändring och The invention of tradition. och kanske ta en glass.

1 kommentar:

Cam sa...

jaa-a. ditt liv är nog säkert jättetråkigt jo. annat är det med mej sidu, här finns det minsann äksiön från morgon till kväll. men tur att vi träffas då och då, så blir det liksom balans i innehållet i våra liv ;)

crämsters:)