torsdag 18 juni 2009

Hårrific

torsdag 18 juni 2009
Vissa lär sej aldrig. Note to self: Färga aldrig håret hemma. Färga aldrig håret hemma. Färga aldrig håret hemma. Ska skriva upp det nånstans där det alltid syns, så att jag inte glömmer. Får inte glömma detta. Måste minnas.

Oroa er (alltså du mamma) inte, det är ingen katastrof. Det hände typ inget. Kanske kan man ana en ton av grönt, men eventuellt bara i ett visst sken. Annars är det typ som vanligt. Nu vet jag iallafall hur det känns att kasta bort pengar.

Förresten, en till sak till listan "saker man kan göra när ens sambo är borta": titta på dålig reality-tv. Jag älskar dålig reality-tv. Helt på fullt allvar.

På måndag ska jag ringa till frissan.

1 kommentar:

Cam sa...

oj nääää! fast du skrev ju redan i förra inlägget att du aldrig lyckats med en hemmafärgning, så det är ju ba urkul att du underhåller oss med att göra det på nytt :D

förlåt men det här var det roligaste jag läst på länge! Kram och lycka till med frissan :)