tisdag 28 juli 2009

En iakttagelse:

tisdag 28 juli 2009
Folk, vars bloggar jag läser, tycks uppleva nånslags dekadensrecession, för var och varannan talar om en viss ändring av dokulivsstilen, som tycks prägla väldigt många sommarsemestrar, som t.ex. Rövaren, Italienskan, och Biffen. (som jag inte alls känner, men som är en väldigt underhållande prick.) Hennes imorgon-plan låter skrämmande lik min varje morgon-plan.
Själv oroar jag mej allra mest för att jag nästa vecka ska spendera varje vaken (och sovande) stund på cämp Närpes. Månne jag kommer att förstå nånting alls av tungomålet? Eller blir jag the fourth wheel, som fattar alla juttun först nästa morgon? vet inte vilket som är worst case scenario: att fatta nada eller att bli en av dem?

1 kommentar:

Cam sa...

hahaha man tackar för det fyndiga smeknamnet :D länge leve rövarlivet!