söndag 9 augusti 2009

en kvinnas rätt till kex

söndag 9 augusti 2009
Av dagens pläns förverkligades bara fixa brunan å äta kex, som jag dock var tvungen att inhandla själv. Ingen högre makt ville verkställa detta erbjudande, trots mina delegationsförsök.Men när man vill ha kex, så måste man få kex. Kex is life.

En annan bra grej med idag, var att det då vi zappade framför tvn och råkade zappa in Fist of Zen just i rättan sekund. Banne mej att det är ett program jag gillar. Värsta coola asså.
Samt att vi fick kämppän.
Och att vi igår avnjöt halva natten ute på balkongen i sommarvärmen igår. Livet är najs. Speciellt eftersom jag fixat till mej kex.

2 kommentarer:

Prinsessan Heidi sa...

Instämmer till fullaste fullo, vill man ha kex så måste man få! Vad bra att ni fick en kämppä åxå :) Kram från mej som för en gångs skull också är brun!

Hanna sa...

Uuh, brun e najs. kångräts till dej :D Å kex är ett måste ibland. (fast jag just insåg att två små sketna minikex innehåller ca 1/10 av kaloridagsbehovet. å det är ganska mycket tycker jag. speciellt för två små sketna minikex. fast dom är gudomligt goda)