lördag 19 september 2009

Följetången, del x

lördag 19 september 2009
Ska börja med en spännande följetång här på bloggyn. Den ska heta "varför händer onda saker åt goda människor". Lite som en skräckis. Måste komma ihåg att ha sickobra cliffhanger i varje del.

Del x:
När man ute och reser, måste man packa väl. Det gjorde jag. Jag lade omsorgsfullt ner alla viktiga plagg och packade som mamma hade lärt mej, med tunga saker längst ner. Det gick bra. Då jag skulle packa upp gick det mindre bra. Återigen fick jag erfara att onda saker händer åt goda människor. Jag började packa upp, men min trevande hand kände att något var på tok. I kappsäcken lågt något vått och lite klibbigt. Jag skrek till och då...

Sinnsykt spännande hörrni. Vad månne det var? Stay tuned folks. Nattski natts pipål.

1 kommentar:

Lina Teir sa...

Virkelig sinnsykt spennende, ja! Jeg grugleder meg til neste episode!