torsdag 17 september 2009

Gnällblåggen del 2

torsdag 17 september 2009
buhuhuu. Ännu värre saker har hänt. Inatt har jag blivit utsatt för ett brutalt övergrepp. Nån har satt baciller i min hals som gör att jag är d.ö.d.s.s.j.u.k. Minst. Har så sjuk hals att jag ba dör.
I min enorma självömkan har jag försökt smida planer på hur det på bästa sätt skall bli mindre synd om mej.
har kommit fram till följande:
1) Ruska detta av mej, sträcka på huvudet å säga fuckoff förkylning (hade tänkt illustrera detta med ett foto då jag visar långfingret, men då dör mams å paps. å det skulle ju inte vara så bra. och nej, jag är inte självständig ännu) å gå till bibban som om inget hade hänt.
ööh. NEJ. Jag är sannerligen inte den som missar ett tillfälle att få tycka synd om mej å istället göra nåt annat. dålig idé.
2) Vira in mej i täcket å se på filmer å Frasier♥ hela dagen å kanske äta lite choko ifall jag får ner nåt genom halsen. Skit också att godis, glass å annat gott måste gå ner igenom just där som jag har så ont.
hmm..let me think... JA! Definitivt mera min stil. MEN jag måste göra vissa snart livshotande grejer också. så jag slöar bara halva dagen. *präktighetspoäng tack*

1 kommentar:

Prinsessan Heidi sa...

Nej men stackars dig! Rekommenderar aspelut höga doser av alternativ två... krya på dig nu till helgen! Tips: ingefääääära. Hoppas det går över fort!
Missar tyvärr fredag på grund av gästabudet (förresten: iiik!) men lö och sö är jag så med!
Kram :)