lördag 31 oktober 2009

Kort fråga:

lördag 31 oktober 2009
Robert kan inte släppa dethär med att jag har 8 olika schampon i användning samtidigt. Jag tycker att det är helt naturligt och tror att alla har det. Dom har ju olika funktion, olika doft, olika färg och man kan ju inte veta vilket humör man råkar vara på då man stiger in i duschen. Ju.

Hur många schampon har ni?


(pliis säg att ni också har många)

(Robert tror att han kan börja mopsa opp sej å påstår att det hädanefter kommer att bli sanktioner mot min schampokonsumtion. Ja ba You talkin to me? Som vanligt darrar han av rädsla.)

6 kommentarer:

Prinsessan Heidi sa...

Sorry, BARA två. Men säg åt Robban att han är lite löjlig som hakar upp sig på antalet schampoflaskor i badrummet. I mean, pick your battles! ;)

Marina sa...

Jag har också bara två. En flaska modell större och en modell mindre. Min sambo påstår att jag är fräck som upptar mer än halva badrumskåpet. han vill nämligen sprida ut innehållet: tandborste, hårgelé, rakskum, after shave och parfym. Sprida ut. Män, alltså, Män. Det säger ju sig självt att kvinnor ska få ta upp en större del av badrummet.

Lina Teir sa...

1. :S Men jag kan låtsas ha 12 om du vill.

Cam sa...

tja, för tillfället tror jag det finns 6 schampoflaskor i mitt badrum. och en i necessären. nej två i necessären förresten.

jag håller hårt på att varje kvinna har rätt till minst ett schampo per humör. och per dag om man så vill. sådesså.

Hanna sa...

haha, tack för stödet! Ni är kloka kvinnor!

Tio sa...

http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen/2009/11/flaskor-vad-anvands-de-till