onsdag 14 oktober 2009

Mu!

onsdag 14 oktober 2009
Det första jag tänkte imorse när jag vaknade var "jee idag är det onsdag då kommer det top chef". Sen först slog det mej att det är morgon och jag är trött och ute är kallt och idag åker robert bort och jag har massor att göra och jag borde tvätta kläder och jag måste mejla femtielva mejl och att jag är trött och att det är morgon.

En annan stor sak som har hänt är att jag överväger att börja kolla på Gossip Girl. Vad säger ni? Mitt förstånd säger nej, inte fler tv-serier nu. Mitt hjärta ropar jajaja. nån som har erfarenheter av serien?

men ikväll kommer det top chef. jee.

5 kommentarer:

Prinsessan Heidi sa...

Har inte kollat på GG så berätta om det är bra :) TV-serier är ju det bästa som finns, vad skulle livet vara utan TV-serier på allvar?

Buuu för det här jävla halsontet asså jag har inte tåålamooood... men det blir nog bra. Ser fram emot lördagen! KRAM!

Anonym sa...

Hurra för Top Chef, nästan lika bra som Project Runway. // Sandra

jro sa...

Mu? Du måste mena Bä!

Hanna sa...

jahapp, har inte än testat gg, men kanske imorgon :)
JRo: givetvis my dear. jag menar alltid bä.

Marina sa...

Du måste testa GG, det är såå bra! De är så härligt fjortis, dessutom har de superfina kläder och snygga hus, så man blir lite inspis att gifta sig med en rik upper east-sider också... ;)