söndag 11 oktober 2009

Välikuolema

söndag 11 oktober 2009
Okej, lågsäsong på bloggen. Men för att sammanfatta: Fett bra tider. Värsta pangkeikkorna, balklänning och fest. Inte heller denna gång svek dessa särdeles exalterande element mig.

Fick dessutom smaka på skadeglädjens ljuva sötma, då en fd studiekompis (som ägnat en stor del av vår gemensamma studietid åt att trycka ner andra, däribland mej, och upphöja sig själv och sitt musikerskap till skyarna) såg Loud'n'Proud, blev sjukt imponerad, blev tyst då hon förstod att det var min grupp och totalförnedrad då det visade sig att hon själv jobbar på skolan som kanslist. Who's yo mama now, bitch?


Blåggens välikuolema har bara varit tillfällig. Nästa vecka kommer blåggen att återuppstå, jag lovar. Då ska det bli andra tider. Stränga tider. It's gonna rain inlägg.
Men först ska jag s.o.v.a.

1 kommentar:

Cam sa...

JEE! skadeglädjen = bästa glädjen! :D jag gläds med dej;)