onsdag 11 november 2009

Hänt ikväll

onsdag 11 november 2009
Den alltid lika underhållande Peppe tar pulsen på folks täckvanor. Intressant. Jag vägrar dela täcke. För min del är tanken på gemensamt täcke helt ok, för den som jag sover med inte fullt lika varmt och gosigt. Så varsitt täcke tack.

Idag var jag på balett. Det var sjukt coolt. Vi satt väldigt nära scenen och min kroppsfixering gjorde sig gällande på en röd sekund. Holy mother of shajt vilka kroppar dom har och vilken kropp jag inte har. Fick tvångstankar under föreställningen om hur det skulle kunna se ut om de satt mej i en balettoutfit med världens tajtaste tajts som bildar korvar på magen och skutta omkring som en flåddig flodhäst med brösten flängandes en halv meter efter min kropp och jag själv hopplöst steget efter alla andra precis hela tiden.
Jag blev hungrig av att bara skåda på de undernärda flickebarnen så nu sitter jag hemma och skall just vräka i mig värsta kvällsmackan. samt sluta undra över varför jag inte ser ut som en balettdansös.

Inga kommentarer: