torsdag 5 november 2009

Intelligenstest

torsdag 5 november 2009
Igår gick jag runt en finlandssvensk institution och försökte komma in, förgäves. Bara stängda dörrar. (perklade en stund, för att jag gått ända dit i kylan och snålblåsten, eftersom deras hemsida förtäljde att de skulle ha öppet till kl 18 på onsdagar. Bedragare) Idag gjorde jag ett nytt försök. Igen samma visa. Låst. WTF? Snurrade runt huset, drog i dörren typ femton gånger å såg allmänt borttappad och blöt ut, inte fancy, torr och vis som var planen. Tog till plan B, hänga utanför dörren ända tills nån kommer ut (i nåt skede måste ju nån gå på lunch eller nåt). Mycket riktigt kom en dam snart mot mig, hoppet tändes och jag log som solskenet. Leendet stelnade eventuellt något då jag insåg att dörren öppnades inåt. Inåt baby.
Note to self: Kolla.Alltid.Vilken.Väg.Dörren.Öppnas.

1 kommentar:

Cam sa...

alltså hahahahahahahaha :D please allow me to laugh out loud: hahahahahahaha!


hahahaha :D

you made my day:) inte ens JAG har lyckats med det där :D