måndag 2 november 2009

Kvällssysslor i Casa HighMountain

måndag 2 november 2009
Då det nalkas kväll brukar vi sitta hemma å surfa. Jätteintressant för er att veta!
Robert han orkar surfa på olika teknikrelaterade sidor han. i all evighet. Kolla telefonmodeller, datorer, högtalare mm mm mm. Läsa in sej på olika teknikrelaterade grejer liksom. Själv kollar jag helt rändom runt på bloggar å läser vad folk jag inte känner har käkat under dagen, hur kuiva deras liv är, vad dom lyssnar på för musa och hur låg deras studiemotivation är.
Sen brukar vi diskutera vem som ska sätta undan kvällsmaten. jag brukar försöka smita. oftast går det bra. (argumentet "men det var jag som städade fram" biter inte sådär värst bra längre. listig som man är hittar man nya utvägar. och ikväll har jag inte ens ätit kvällsmat.)

Inga kommentarer: