tisdag 3 november 2009

tisdag 3 november 2009
okej, jag kör en Smulan och meddelar er vad jag har ätit idag/kommer att äta ikväll.

joghurt och cornflakes*
kaffe
sallad med broiler och mozzarella (som egentligen var seriöst overpriced, åtminstone för en fattig studerande/halvt sysselsatt, seriöst underbetald musiker)
tigerkaka
kaffe
tigerkaka
en näve russin

Som tillägg:
snart kommer jag att äta lite räkochsparrispaj, som jag i egenskap av god sambo slängt ihop som överraskning åt Robert, som kommer hem snart från körövningen som har varit lång.

tyck till om mina matvanor tack. (läs: se mej, ge mej uppmärksamhet, bekräfta min existens)


*på riktigt: spellchecken föreslår flakmoppes istället för cornflakes. mm. helt samma sak.

6 kommentarer:

Cam sa...

jag tycker du ska äta flaskmoppes imorgon.

Cam sa...

aj förlåt jag såg fel, flakmoppes alltså. anyway, ät en moppe så blir allt nog bra ska du se :D

Stina sa...

och jo, salladen va overpriced (som all annan lunchmat i den här stan)! men sällskapet va trevligt :)

Hanna sa...

åt en stor portion flakmoppes imorse. det var ytterst delikat. och studentlunch på dagen, för att kompensera den seriöst dyra salladen igår. dagens lunchsällskap går dock inte ens att jämföra på samma dag med gårdagens. dessutom var dagens lunch inte ens särskilt god, vilket leder till frågan vad är bättre: dyr och god lunch i gott sällskap eller billig och småäcklig lunch i sämre sällskap?

jro sa...

Jag vill också äta lunch med er nån gång på stan :(

jutz sa...

JAG MED!!! :(
Kan dessutom hålla med om att en odefinierbar eller tråkig eller jätte tråkig lunch i en semisnuskig studrestaurang ensam är inget att hurra för. Varför tanken "skippa lunchen" lockar ganksa ofta...