tisdag 17 november 2009

Ursäkter och orsaker till att få köpa en tröja:

tisdag 17 november 2009
Idag återförenades jag med en gammal vän över en kopp kaffe. Vi har inte setts sen hennes studentfest för 10 år sedan. Det innebär att man är en gammal skruttmuija, och är man ett gammalt rynkverk måste man få pigga upp sej med en ny tröja. (hon såg dessutom olovligt fräsch ut, medan jag själv inte ens orkade tvätta håret imorse, något som jag givetvis ångrade bittert då jag såg hennes glansiga vackra hår) Om man dessutom inser att man är fatso gläder det en gammal kvinna att gå och köpa sej en tröja från den omtalade kollektionen med kläder för smala kvinnor. Därtill kan man ju fira det kära återseendet med att ge sig själv en present.
Med denna utläggning ville jag egentligen bara säga att jag har köpt en tröja och att det är helt okej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nog säkert en effekt av det cafét, jag kaffade också med en väninna jag inte sett på länge, och köpte också en ny tröja efteråt... :)

Jessica

Hanna sa...

ja, det måste ha varit caféet! :)