fredag 27 november 2009

Ute och inne

fredag 27 november 2009
Robert tror att han kan överlista mej. Ha. Han tror att jag inte märker att han de senaste dagarna har försökt tvinga på mej uppgifter som innebär att jag måste ta mej utanför dörren. (han är lite som min mamma som tycker att man måste få lite frisk luft varje dag. Ut å leka nu liksom) (okejokej, fattar att frisk luft är fint, men det är faktiskt fint inne också.)
Han ba typ: hej, jag har lagt lite returglas här i en påse och hinner inte föra det (typ "jag har ju min stora konsert snart"). Ids du åtgärda?
eller
hej, jag har så bråttom nu med konserten, kan du gå till posten med dethär?

Jag har genomskådat honom. Kanske jag har blivit synsk? måste nog vara det.

2 kommentarer:

jro sa...

Jo, måste nog vara det.

Cam sa...

kan du spå nåt spännande i mitt liv också? när du ändå gått o blivit synsk så måste man ju utnyttja sin förmåga.

alltså spännande as in något som inte involverar att föra ut roskisen eller returglas.