tisdag 1 december 2009

bu

tisdag 1 december 2009
Blåggen lider! Hjälp den! Har så tajt schema att jag inte ens hinner blogga. Nu inne på min (och andras) blogg(ar) för första gången idag. Mein Gott. Dessutom har jag inget vettigt att blogga om. Smooth times. Så föreslå gärna nåt kuligt att blogga om.
Nej, just nu är livet ganska långt ifrån en fest. Detta har förvandlats från käcka humorbloggen som ofta uppdateras till deppiga skitbloggen som aldrig uppdateras. Om det inte blir bättring tänker jag döpa om min blogg till: Epicentrum. Om att se det dåliga mitt i allt elände. (eller alternativt Epicentrum. Om att se hur skit allt verkligen är.)

hade faktiskt övervägt en liten julkalender här, men det har jag ju inte hunnit med. Kanske imorgon. Eller senare. Så får ni öppna många luckor sen på en gång.
freda ut man. Lev länge och blomstra. *gör v-tecken*

Inga kommentarer: