onsdag 20 oktober 2010

En ovanligheternas dag

onsdag 20 oktober 2010
Denna onsdag har det hänt saker:
  • Jag har stigit upp i ottan och lekt smart.
  • Exaudio-repertoaren har gått framåt tack vare morgonens mini-rulle!
  • Jag har bakat.
  • Jag har städat.
  • Jag har blivit brunett
  • JAG HAR ÅTERLÄMNAT BIBBABÖCKERNA som var så sena att jag trodde att jag skulle gå en långsam utarmning till mötes, men istället möttes jag av en 24 euros räkning. 24 EURO. Jag hade tänkt mera i banor av 240-euros klassen. O denna glädjens dag.
  • Jag shoppade skönhets- och hårprodukter för nästan 100 spänn. O glädjens dag för Sokos.
  • Jag har haft sunda matvanor med både lunch och middag som INTE bestod av nåt suspekt eller sockrigt.
Denna dagen VAR ett liv!

1 kommentar:

jro sa...

Härligt! Och denna dagens liv bara varade. Så kan det gå ibland.