tisdag 16 november 2010

Tisdagstur

tisdag 16 november 2010
Min dåliga måndagskarma var som bortblåst igår; alla färdmedel fungerade smärtfritt och jag uträttade ett och annat under dagens lopp. Härliga tider minsann.
Idag är det min turdag. Jag har varit på en tur i stan och i första bästa butik råkade jag få hem ett par jeans, två skjortor och en tröja. Fast jag egentligen bara sku ha ett läppstift. Med shopping för över 100-lappen kunde jag inte för mitt liv motivera varför jag skulle slösa 7 euro på ett läppstift, jag menar, rena rama rånet detdär. Man är ju inte gjord av cäsh heller.

Uuh uuh jag har sååå hotta killer legs i mina nya farmare.
Tycker inte ni också att det är viktigt med bra bildkvalitet på bloggen?*

*kolla in den sjukt koncentrerade minen då man ska försöka hållas i dendär ställningen i minst 3 sekunder. jag är en akrobat utan like.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nice pants! Vad är det för märke?

Hanna sa...

Det är lyxmärket Zara Basic. strålande pants alltså.