måndag 31 januari 2011

Dagsformen

måndag 31 januari 2011
Okej, peeps, såhär är det: jag tycker ju att jag har världens bästa jobb. Really, I do. (jag menar, det känns ju också helt okej att få det bekräftat i den nationella tidningen att man är rätt kvinna på rätt plats i rätt tid och så. you get it) Men idag, idag känns det brutalt att behöva välja mellan att a) titta på tv-serier i sängen och b) söka repertoar, förbereda kvällens körövning, förbereda morgondagens vasa-rep, lyssna på en massa musikexempel, förbereda helgens övningssession och börja öva inför nästa veckas nya repertoargenomgång. (samt att behöva duscha, klä på sig och hoppa på tåget.)

i mitt nästa liv ska jag så vara en katt.

2 kommentarer:

Lina Teir sa...

Jag vill läsa recensionen!

Prinsessan Heidi sa...

Jag var där, jag såg, Hanna är the shit. Med snygga skor och platt hår. Hon var bäst, helt enkelt :)