tisdag 18 januari 2011

Det är slut

tisdag 18 januari 2011
Det är slut mellan januari och mej. Också mellan den finländska vintern och mej. Fattar inte vad som hände, men plötsligt hade jag bara ingen ork att samarbeta med dem längre. Det fanns liksom ingen ömsesidig förståelse mellan oss, och inte gav de mej det jag behövde heller. Så jag gjorde det enda rätta och gjorde slut. Nu inväntar jag bättre tider.
Ni vet ju redan att jag och Indien har ett speciellt förhållande, så gissa om jag blev glad/förvånad/häpen/överraskad och ivrig då det damp ner en överraskningspresent i min postlåda idag!*


uuh uuh en bok om Indien! 

Jag + Indien = sant


*trots att jag måste öppna åt postiljonen i bara pyjamasen kl 15.30...

2 kommentarer:

skrutte sa...

oj, den vill jag också läsa! Har hört gott om den. förresten, jag hittade in på din blogg via Mo. tänkte bara säga att jag gillar din blogg o tankar! så lär kika in här nu och då i framtiden också. vi ses.

Hanna sa...

Nämen, så skoj! Välkommen. jag meddelar mer om boken!