söndag 23 januari 2011

I Köttdisken

söndag 23 januari 2011
Jag vet ju inte vad jag egentligen väntar mej, men tydligen väntar jag mej mer än jag får då jag skall ut på galej i Helsingfors. Eller så går jag till alldeles fel barer. Eller så är det jag som är alldeles fel. Nåt är oberoende galet, för jag har inte en enda gång lyckats ha riktigt sådär döroligt på en bar i Helsingfors. Kul: ja, men riktigt sådär att man aldrig-vill-gå-hem-roligt: nej. Och nu snackar jag inte heller erbjudanden, utan plain fun. Och jag har ju som känt världens roligaste vänner, så det är obviously inte heller umgänget det är fel på. Men kroglivet i Helsingfors får minuspoäng av mej. I might be a hot piece of ass, but I'm no cheap piece of meat.
Dessutom är man ju så jävla seg följande dag.

1 kommentar:

jro sa...

Mm. Din analys överensstämmer med mina upplevelser. Men bilder, bilder måste du ändå visa!