tisdag 8 februari 2011

Den dåliga fiilisen

tisdag 8 februari 2011
Om det är nåt som jag är ganska ointresserad av*, så är det folk som sprider dålig fiilis runt sig. Att härja, vara arg och förnedra folk gagnar få i längden. Inte ens på kort sikt hjälper det särskilt mycket. Speciellt om man snackar om folks roliga fritidsintresse. Det borde vara förbjudet att vara otrevlig. Man kanske borde påminna folk om att Karma's only a bitch if you are. (Det värsta är att dålig-fiilis-typerna knappast skulle bry sej ett dugg. Dom tror att dom inte påverkas av karma.) Det är vid denna insikt jag blir lite ledsen och får om möjligt ännu mer dålig fiilis. (I hemlighet hoppas jag att dom har fel.)
Det hjälpte inte mycket att jag försökte Rise Above, och vara sjukt trevlig och positiv, trots att jag fick världens skäll på mej, och ba Oj då, det här var ju lite olyckligt, men månne vi inte ska fixa dethär på bästa sätt ändå. Det måste ha blivit nåt missförstånd tidigare, men konserten blir nog säkert jättebra ändå. Med sammetslen röst. Ba som tack för att du gnäller på mej, ger jag dig lite solsken och positiv anda.*



*förutom fotbollhockeyhandbollbobollandralagsportermedboll, dålig hy, viktproblem, rasism och nepotism to name a few
** i övrigt ber jag Er vänligen att Go Fuck Yourselves.

Inga kommentarer: