torsdag 16 juni 2011

Matti och jag

torsdag 16 juni 2011
Hörni här händer det grejer! Idag handlade jag samtidigt som Matti Nykänen i S-Market! Han handlade karkki och jag tvättmedel. Det blev ett magiskt ögonblick i kassakön då han satte "seuraaava asiakas"-klönten på rullbandet och liksom gav mej blicken och nickade, att go ahead bara å lägg upp ditt tvättmedel på bandet. Våra blickar möttes och jag nickade tillbaka och jag kände det direkt, att vi ba klicka liksom.
Ni ba ta mej i brasan vilket spännande liv hon har dendär Hanna.

6 kommentarer:

Sandra sa...

Här kände jag mig tvungen att trycka på alla knappar i ditt inlägg. WOW!

Prinsessan Heidi sa...

Vitsi jag blev redan helt darrig i brallorna av rubriken, jag trodde att du hade råkat "min" Matti! Vanhanen. Snacka om blickar som möts och klickljud i luften ;P Hihi

Evis sa...

Uuuh!!! Drog ni en spontan duett i kassan????

jro sa...

Hahaha! Jag gillar skarpt Evis förslag! Hur bra som helst, ba hela S-market stannar upp och börjar dansa då ni drar någon valfri klassiker där vid kassabandet. Vilken moment!

Jonna sa...

Du ringde väl Seiska och fick en femtiolapp?

Hanna sa...

Jamen visst, Matti engagerar alltid folk! :)

Sandra: Visst! Matti FTW!

Heidi: nu har vi varsin Matti :)

Evis: nä, jag vart så blyg så blyg plötsligt. du vet en kändis å sådär...

JRo: jo, det sku allt ha varit en syn och ett minne för livet.

Jonna: It DID cross my mind... men jag kunde hålla mej :D