onsdag 22 juni 2011

mejlglädjen

onsdag 22 juni 2011
Nu är det fest! Idag har jag högaktningsfullt fått mejl av VR, som meddelar att de i sin stora generositet kommer att återbetala hela 11,80 euro av min tågbiljett pga fredagens oförskämda försening. Vad ska vi hitta på för tokroligt för denna förmögenhet då? (eventuellt kunde man tänka sej att denna summa skulle gå till understödskassan för utlandsresan som jag och min fina BF råkade boka oss i förmiddags. Eller alternativt kunde det helt enkelt vara min input av betalningen all in all. Så det blir balans mellan inkomst-utgift.)


och p.s. att äta chokomuffinssmet är ju nästan lika jees som själva muffinsen, eller hur! Jee! Vilken tur att jag har bakat! och det absolut sämsta är bombnedslaget i köket som förorsakas av bakning.

Inga kommentarer: