onsdag 31 augusti 2011

Kvällsscenariot

onsdag 31 augusti 2011

Min sambo läser Iltalehti och hittar en lista på yrken som kvinnor tycker att är sexiga hos män.

Han: Va, hur finns inte ingenjör på denhär listan?
Jag: Ja, hmm... (det är ju i sanning superförvånande)*
Han: (har redan glömt listan och utbrister jätteglatt och ivrigt) Just det ja, jag sku ju skicka länken på dendär fiffiga byktorkningsställningen åt dej!
Jag: Jaha. (jeij liksom. Ta mej i brasan så sexigt alltså)
Han: Ja, där kan du se en instruktionsvideo på konstruktionen också! Det är helt jättesmart!
Jag: och du funderar ännu varför ingenjör inte fanns med på listan?


*Kan nämnas att han senast igår övervägde en uppfinning som kan spåra saker i lägenheten via Bluetooth.

2 kommentarer:

muminmamman sa...

Känner igen detdär, lika sexiga saker funderas det på här hos oss också...

Hanna sa...

jess. bra att man inte är ensam :)