fredag 5 augusti 2011

Läs Operabloggen!

fredag 5 augusti 2011
Som den multitaskande wonderwoman jag ju är, bloggar jag även om mitt jobb med Henrik och Häxhammaren. Givetvis försvinner inte Åbo 2011-bloggen, som jag ju utgår ifrån att ni besöker lika flitigt som jag uppdaterar där, nånstans, men om sanningen ska fram så är det ett otyg till bloggverktyg. Därav phappää-bloggens tillkomst. Stay tuned peeps.

Själv har jag grym hemlängtan och väntar som solens uppgång på att få åka till Helsingfors och Samsan imorgonkväll och visa min gravidmage, som igår bestämde sig för att göra entré! (och också på att få träffa Samsan förstås, men ni vet, oma napa tärkein (bokstavligen)). Och nej, har inte fotat ett sketet foto på den, har varit fullt upptagen med att blogga om Henrik och Häxhammaren.

Inga kommentarer: