onsdag 24 augusti 2011

Provokationen

onsdag 24 augusti 2011
Såhär nattetid sitter jag naturligtvis hemma och inväntar gryningen, så att jag åter skall få avnjuta mitt morgonkaffe i sällskap av Min morgon. Tisdagens avsnitt bjöd på sann provokation av etikettexperten, som satt och hävde ur sej politiska inkorrektheter (hur är det med den etiketten egentligen?), då hon i princip satt och påstod att det är mera okej för en vältränad man att gå utan skjorta samt för en kvinna med vältränade ben att gå i kortkort än för andra vanliga. Nån annan än jag som upplever detta resonemang lite icke-kosher detta nådens år 2011?
Man väntar ju med spänning på vad onsdagens avsnitt skall bjuda på för jännä.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ja det tycker jag! Med andra ord skulle jag då bara få gå i tält. Men si ni det är ju verkligen inte heller särskilt smickrande.

Hanna sa...

just det! de allra allra flesta av oss skulle få gå i tält, faktiskt.