måndag 15 augusti 2011

Syndaren stickar

måndag 15 augusti 2011
Frasen "och här har vi en annan syndare" is slowly killing my head. Varför just den frasen? Det kan ni ju ta er en funderare på. Har dessutom blivit helt besatt av att sticka igen*. Bara.ett.varv.till. är mitt livs motto just nu.
I övrigt antar jag att ni ju sitter i era kojor och slott och biter på naglarna av spänning, jag menar, vilken bok blev det? Ja det blev Boktjuven, som legat i min hylla i snart ett år och väntat på att inspiration skulle infinna sej. Inspiration infann sej litegrann, ger den ett seriöst försök till. Återkommer med rapport.

Nu ska jag sticka litelite till. bara.ett.varv.till. Sen ska jag läsa min bok och sova en god natts sömn.


*nejnejnej. den som tror att jag stickar babygrejs misstar sej gravt. I'm not there yet. (fast jag tittade faktiskt på lite babystickmönster i smyg då ingen såg)

1 kommentar:

Evis sa...

Ojojoj jag vet bara allt för väl hur det känns! Men nu ska jag sticka bara ett varv till! :)