torsdag 20 oktober 2011

Ressukka

torsdag 20 oktober 2011
Okej, jag bloggar lite trögt these days. Det beror på att jag mestadels befinner mej i sovande tillstånd. Det känns inte okej alls, men jag är tröttare än en gammal frass just nu. I vaket tillstånd har jag mest ångest över vårt trånga boende och det faktum att Omppeluren inte ryms att bo någon annanstans än i magen, och där vill jag för övrigt inte att den ska bo längre än den ska. Däremellan har jag hunnit vara sjuk (fortfarande hängig och det är kanske syndast om mej i hela världen), hälsa på en nyfödd och färga håret.


No paparazzis pliiz. I cant haz them, tyckte Pulla.
uuh uuh en riktig Bebis! Lite fascinerad och lite rädd.
Vem tror ni är räddare, Pulla eller jag?

Okej: Note to self: använd inte stor, vit tröja when preggers.
(om man inte gillar korsningen mumin-vitval förstås!)
uuh uuh hemma mysliv på soffan. Så pigg och kry. och Käck!
(hörni, om det är nånting som är 2010 så är det nog käckhet)

uuh uuh nytt hår!

Inga kommentarer: