måndag 5 december 2011

Det börjar på G och slutar på -ala

måndag 5 december 2011
Nu e det Fest! Bileet. Gala. Woohoo! Ser nästan lite ohälsosamt mycket fram emot att plocka fram lösögonfranslimmet, plattången och festsmyckena, meikka och keikka och göra mej fin inför ikväll. När får man börja laga sej?
I samma veva måste jag nog passa på att gå ut med en uppmaning till mina peeps: Ordna fler fester! Mitt liv har varit alldeles för festtorftigt denna höst (jag menar, jag har inte använt taggen i sus och dus en enda gång här på bloggen i höst, which kinda says it all.) Men ikväll smäller det! (att jag antagligen kommer att bli trött där kring 22-snåret och vilja gå hem under täcket är en helt annan femma. Uppladdningen är halva grejen. Kännijännitys, ni vet. Fast utan Känni denna gång.)

Inga kommentarer: