fredag 16 december 2011

julstressen

fredag 16 december 2011
Hinner inte äta, vila, städa, greja. Måste rita. Rita? Man ba eh? Sen när ritar jag? (alltså jag kan ju klippa och framförallt limma saker, men rita? didn't think so)  Tydligen sen i förrgår*. Här har man gått ett helt liv och trott att man inte kan rita, och så plötsligt en kulen kväll märker man att åhå, jag kan ju visst rita! Tar därmed igen en livslängd av ritande och tror nu att jag äntligen fattar vad denhär julstressen riktigt går ut på. Det måste vara alla ritande peeps som har det värst: jag menar hur ska man hinna rita allt klart innan julen?


*spoileralert angående vissas julkort...

4 kommentarer:

jro sa...

Fantastiskt! Kanske "rita" är det nya "sy"?

camomilla sa...

Heheheee vitsi din blogg är rolig. Pliiis kan vi få se hur julkorten blev sen då du skickat dem? Jag döööör av nyfikenhet :)

Mats sa...

Hej,
Kolla vår nya webbsida och kommentera gärna vad du tycker.

Mvh
Mats
http://www.mm-brothers.fi

Hanna sa...

JRo: Rita är SÅ det nya sy!

Camomilla: hehe. I shall.