måndag 6 februari 2012

Vad vi sysslar med just nu

måndag 6 februari 2012
I dagar som dessa, då mina bröst har uppnått omåttlig popularitet, har jag som den sista kvinnan på jorden börjat se på Downton Abbey, och sanslöst vad bra det är. Då livet i övrigt främst består av att försöka minnas vilket bröst man senast ammade från är kvalitetskostymdrama den perfekta underhållning för en som behöver få drömma sej bort om vardagens blöjbyten och sömnbrist. Dessutom är det viktigt att det lille gossebarnet från första början lär sej uppskatta kvalitetsunderhållning. (sade hon som tittade på hauskat kotivideot i repris i lördags)


Peace Man. Downton Abbey ftw.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag hade precis samma i början, varenda gång jag skulle amma så måste jag fundera vilket bröst jag ammat från senast. Hur kan det vara så svårt liksom. Till sist skrev jag upp på en lapp och efter ett tag så bara kände jag vilket som var next in line. =)

Prinsessan Heidi sa...

Jag använde först ett örhänge som jag bytte från öra till öra men det var lite jobbigt att pilla med örhänget med bara en ledig hand. Sen bytte jag till ett armband som jag bytte från arm till arm. Glömde oftast att byta ;) NU tycks jag komma ihåg vilket bröst som står i turen, åtminstone oftast :)

Prinsessan Heidi sa...

Och förresten så ÄLSKA Downton Abbey!

Hanna sa...

Haha, bra tips med smycken! Jo, på nåt sätt börjar jag också minnas vilket som står i tur nu. Allt ska man nu sen fundera på också.