tisdag 17 april 2012

Livet i förorten

tisdag 17 april 2012
Ah, internet fungerar! Jag är räddad. Det känns onekligen som en lottovinst att Elisaviihde-paketet dessutom kom med en påse popcorn.
I VBLs horoskop lär det ha stått att min dag är fantastisk idag. Tja, värre kunde det vara. Jag menar, i butiken hade de mitt knäckebröd till halva priset. Halva priset på glutenfritt käckebröd!! Ni anar inte hur stort detta är. Ja, och internet då.
(att jag var spyfärdigt&svimfärdigt trött kl 01.20, kl 03.45, kl 06.31 och kl 08.17, då min son ville äta, mysa, bäras runt på och gosas med var mindre fantastiskt. Samt att jag letade i 1,5 h efter vårt kaffepaket. Här i förorten är det nämligen inte bara att springa ner till Sis Deli i nedre våningen efter en kaffe ifall man råkar ut för dylika incidenter.)

Inga kommentarer: