onsdag 12 juni 2013

Mani & besatthet

onsdag 12 juni 2013
Har blivit totalt besatt av att rensa ur vårt hem. Här flyger grejer som aldrig tidigare. (är ej gravid. det måste vara nåt annat monster som har byggt bo i mej) Snart bär det av till kirppis för seriöst sälj. Har mkt billiga priser, för mitt primära mål är verkligen att bli av med saker.

Ibland blir jag helt besatt av tanken på att vi sku sälja typ allt. Rubbet. Och sen småningom bara bygga på med sånt vi (jag) verkligen vill ha och behöver. Sen måste jag sätta mej ner och tänka på nåt annat än stund för att inte gå bananas.

hej hej kläder grejer väskor skor

5 kommentarer:

Jessica sa...

Oj jag har sån lust att göra samma sak! Det är bara min inneboende latmask som hindrar mig... ;) Jätteduktigt, det är så skön fiilis efteråt när man rensat ut.

Hanna sa...

Jamenvisst. Jag känner mej 5 kilo lättare helt enkelt.

Cam sa...

Åh, älskar den där känslan när man fått utrensat, bra jobbat!

Hanna sa...

jo, dethär får mej ju att inse att jag borde rensa betydligt oftare. Men orka nu med det. Men härligt är det just nu iaf.

Prinsessan Heidi sa...

Vitsi jag har också hållit på och fyllt loppiskassar... Själva säljandet blir till hösten, som ju som bekant är så lugn och tom på program ;)