torsdag 20 juni 2013

Tidsanvändningen

torsdag 20 juni 2013
Vi ska på s-e-m-e-s-t-e-r! I över en vecka ska vi lattja på olika stugor. Ni kan ju ana grejmängden då. Plus cyklar och tält och rullskrinnskor och annat som man ju kan behöva. Då Emil lurar ska jag packa.
Istället tycks jag ha ätit lakrits samt layoutat min blogg. Time well spent? Jag skulle väl kanske säga att inte helt.

Signaturen "det är ganska bråttom nu"/"hur ska vi minnas allt?"/"varför packade jag inte igår då Sami packade?"

Må ni ha en vilosam midsommar!

zen is my middle name.

2 kommentarer:

jro sa...

Alltså åh, så jag tycker om den där typen på fotot i det här inlägget. Drabbades av kärlek då jag såg bilden, såhär midsommaren till ära.

Fin layout också, fonten syns bra här. ;)

Hanna sa...

Nåmen aaw! Kram kära du!