tisdag 2 december 2014

Ord som kommer ur min mun

tisdag 2 december 2014
När man enigt tänker att ursprungsplanen är "vi gör nåt enkelt, va?" Och den i nästa sekund mutetar till borde vi byta lite instrument? Om du först spelar lite fiol, för att sen bli om vi sen sku spela lite fyrhändigt piano och improvisera lite också och sen köra sångduett? För att avslutningsvis få höra mej själv säga jag kunde ju också spela lite gitarr! Ööh, SINCE WHEN?

Mycket förvirrande. Av alla instrument jag inte kan var det ju skönt att jag valde ett som jag åtminstone nångång har kunnat lite.
Blir i sanning ett intressant uppträdande imorgon.


Mvh,
Tränar gitarr så fingrarna blöder

2 kommentarer:

jro sa...

Alltså... med tanke på vilka personer som är involverade här är jag inte så jätteförvånad över att "nåt enkelt" genomgått en mutation. :P

Ser mkt fram emot detta uppträdade!

Hanna sa...

Hehehe. som tur var mutationen till slut rätt mild, ändå :)