onsdag 6 september 2006

Jag

onsdag 6 september 2006
är en vandrande organisatorisk katastrof.

Idag har jag startat en ny kör. Superskoj och kivakiva och morjens. Enda problemet var att jag skulle sköta kaffekokandet också. Att koka kaffe, hälla i termosar, köpa lite kaffebröd å mjölk å socker visade sig vara alldeles övermäktigt. Kl 18.15 rann kaffet ännu hemma hos mig, ingenting var packat, jag hade inte fixat mitt smink å mina kläder å sånt, jag hittade inte nyckeln till skolan någonstans och insåg att jag hade glömt att köpa muggar å servetter. Kl 18.20 sku kören vara på plats, å övningen sku börja 18.30... bra planerat. läget under kontroll.

som tur är jag så underbar att folk förbiser sånt här.



dagens ou nou: steg på något skit imorse så jag fick ett sår under foten. väldigt onödigt tycker jag.

Inga kommentarer: